Teambuilding

- for private eller virksomheder

Tag på en sjov mission, hvor i skal løse opgaver i fællesskab og slutte med en fælles præsentation.

Program

  • alle er på forhånd inddelt i hold
  • alle hold får udleveret en æske med remedier og en startlokation (kan være den samme som målstregen)
  • alle hold gennemgår 8-10 poster
  • posterne slutter på et aftalt sted (feks. et festlokale)
  • posterne afslører 1-2 kodeord, som skal bruges i den præsentation, der skal gives til de andre hold

Det er valgfrit om der skal udnævnes et vinderhold. Formålet med eventet er ikke at finde en vinder og en taber, men nogle gange kan konkurrence skærpe entusiasmen. I køber selv en eventuel præmie.

Planlægning

Når I booker eventet, skal vi aftale:

  • hvornår skal det forløbe (min. en uge ud i fremtiden)
  • hvor skal missionen slutte
  • skal I eller jeg lave aftalen med et eventuelt festlokale
  • skal jeg facilitere eventet, eller gør i det selv

Pris

Planlægning
Når vi har snakket sammen, og er blevet enige om alle detaljer, begynder jeg at planlægge det hele.
350,- (280,- plus moms)
Kan ikke refunderes ved evt. aflysning

Pris pr. hold
Hvert hold får sin egen version af missionen. Det er op til jer selv, hvor mange der skal være på hvert hold, men jeg anbefaler cirka 4.
210,- pr. hold (168,- plus moms)
Refunderes 100% ved aflysning.

Facilitering (valgfrit)
Facilitering omfatter at jeg sender holdene afsted og at jeg er “vært” for holdenes præsentation. Derudover hjælper jeg med forberedelser og afvikling så længe eventet står på.
1500,- (1200,- plus moms)
Refunderes 100% ved aflysning.

Kontakt

Udfyld formularen herunder. Så kontakter jeg dig, og snakker om hvordan I kunne tænke jer en sjov eftermiddag.